Avontuur op het strand

1 mei 2015 - Dundrum, Verenigd Koninkrijk

Hey allemaal!

Wie herinnert zich die fantastische landrover nog, waarover ik sprak? Voor degene die het niet meer weten, hier is hij.

Landrover 1

Maar wat is nu het avontuur? Wel, Pete dacht vandaag: 'Waarom laat ik Annabel en Lisa niet eens rijden over het strand?'. Annabel en ik super blij. Ik heb dus op de Engelse manier in een Landrover over het strand gereden! Het was maar voor 200 meter ofzo, maar het was zo leuk. :p

Maar mondje toe, want ik mag eigenlijk niet met de auto's van Murlough rijden. :D

By By

1. Tante Marie José:
    1 mei 2015
    Ik heb niks gehoord of gelezen of gezien ! Wie rijd er met die landrover ? Ik zou het niet weten !!!!
    Ben vanav.met je mama gaan eten in een leuk restaurantje in St. Denijs Westrem. Was heel gezellig. Ze kijkt er naar uit dat je terug naar huis komt. Zal wel eventjes wennen zijn voor jou vermoed ik.
    Maar je hebt een fantastische ervaring opgedaan hé Lisa, en dat is veel waard. Geniet nog van de laatste dagen en tot spoedig thuis.
    Liefs,
    M.José
  2. Riet Swinnen:
    3 mei 2015
    Volgens mij gaat er eentje jaloers zijn.
  3. Jan:
    Tof hé !!!!
    Lisa, ge weet het dat die kartonnen doos groot genoeg moet zijn hé.
    Dan kan die Land Rover er mee in. Dan hebt ge hier uw gerief om mee rond te rijden...
  4. Eline:
    4 mei 2015
    En dankzij Maurice van Pradis weten wij het verschil tussen een Landrover en een Jeep he, Lisa!! ;)
  5. Tante Marie José:
    4 mei 2015
    Helaba, Wie is Maurice ? En leg eens uit wat het verschil is tussen een landrover en een Jeep !